Veniturile totale au crescut cu 18,9% in 2014, la 66 de
miliarde de dolari fata de 55,5 miliarde de dolari in 2013, in conditiile in
care cea mai mare parte a acestora a fost reprezentata de publicitate. Anul
trecut, publicitatea a generat 59 de miliarde de dolari, in urcare fata de 50,5
miliarde de dolari in 2013.
In acelasi timp, cheltuielile au avansat de la 40,1
miliarde de dolari in 2013 la 49,5 miliarde de dolari anul trecut, in conditiile
in care Google investeste in domenii precum furnizarea de servicii de Internet,
sisteme digitale de plata sau dezvoltarea automobilelor fara sofer, transmite Mediafax.
La nivelul trimestrului al patrulea, profitul a crescut cu
41%, la 4,8 miliarde de dolari de la 3,4 miliarde de dolari in perioada
corespunzatoare din 2013. Excluzand unele cheltuieli, Google a raportat un castig
mediu pe actiune de 6,88 de dolari, sub estimarile analistilor, care au
anticipat un castig de 7,12 dolari pe actiune, conform FactSet, potrivit The
Wall Street Journal.