Relansarea website-ului a avut ca motivatie comportamentul clientilor romani, care incep sa isi pregateasca cu frecventa crescuta asa-numitul „cos de cumparaturi” in termeni de marci alese printr-un prim studiu online al acestora.
Incepand cu 1 octombrie 2007, compania Proges isi implementeaza decizia de consolidare a prezentei online printr-o campanie de marketing digital, pornind de la nevoia de a comunica unui target care cauta sa fie mereu informat.
Obiectivele de a atrage mai multi potentiali cumparatori in magazine si de a-i loializa reprezinta un punct proactiv de plecare in dezvoltarea acestei campanii de marketing digital, conform companiei.
Pana in prezent, principalele canale de comunicare ale companiei Proges au fost cu preponderenta in afara sectorului online.
„Televiziunea, radioul, presa si publicitatea outdoor nu permit unui brand sa interactioneze cu consumatorul. In prezent, pe piata foarte dinamica si competitiva in care ne desfasuram activitatea, am decis sa implementam solutia adresarii catre un public diversificat si pretentios: abordarea mediilor digitale. Studiile recente arata ca peste sase milioane de romani sunt utilizatori de Internet si reprezinta implicit un target pentru Proges”, a declarat Annamaria Anton-Bako, directorul de marketing al companiei.
„Unul din scopurile campaniei este de a prezenta imaginea de ansamblu a firmei si de a permite utilizatorului sa interactioneze printr-un simplu click cu toate produsele comercializate de aceasta”, completeaza Annamaria Anton-Bako.
Proges a demarat in aceasta vara o campanie de comunicare in care imaginea companiei a fost asociata cu cea a trupei Ca$$a Loco, impreuna cu care au pregatit brosurile vara-toamna 2007, spotul video, spotul radio, OOH-ul si site-ul
Compania si-a inceput activitatea in anul 2001, odata cu primul magazin deschis in Oradea. Reteaua de magazine si centre logistice Proges s-a extins de la 8 la sfarsitul anului 2003 pana la 47 la inceputul anului 2007.
Proges mizeaza pe o dublare a cifrei de afaceri in 2007, comparativ cu 2006, pana la 80 mil. euro, ca urmare a dezvoltarii sectorului imobiliar din Romania, au declarat reprezentantii companiei.
Reprezentantii companiei estimeaza ca piata de amenajari interioare din Romania s-a ridicat anul trecut la circa 200 mil. euro, urmand ca anul acesta aceasta sa creasca cu 20%.