Sursele de finantare provin preponderent din publicitatea atrasa si din activitatea unei firme de PR din portofoliul companiei, alti 50.000 euro urmand a fi aportul direct al celor doi actionari persoane fizice, Simona Vladica si Alina Oprea.
SanatateaTV.ro a fost lansat la finele lui 2007, compania ce detine portalul inregistrand venituri de circa 30.000 euro anul trecut.
„Numarul campaniilor publicitare este in crestere si estimam o evolutie importanta a veniturilor pe 2008 si 2009. Avem parteneri precum A&D Pharma sau Hofigal, unul dintre principalii jucatori pe segmentul de produse naturiste”, a declarat Simona Vladica, director de dezvoltare al portalului.
In perioada 11 noiembrie – 11 decembrie, SanatateaTv.ro a inregistrat circa 120.000 de pagini vizualizate, cu un timp mediu de aproximativ 4 minute pe site per utilizator, conform Simonei Vladica, care a citat date ale Google Analytics.
„Aceasta evolutie intr-un singur an de activitate, precum si retragerea de pe piata a altor proiecte (BrainTV.ro si EvoTV.ro – n.r.), ne propulseaza in primii 2 jucatori de pe piata de televiziuni online din Romania”, a spus Vladica. In prezent, continutul site-ului include circa 400 de emisiuni filmate in-house.
Profesionist Company detine pe langa SanatateaTV.ro si o agentie de relatii publice numita Brandsetter, specializata exclusiv pe domeniul medical.