La randul lor, oficialii trustului Realitatea-Catavencu, care controleaza domeniul respectiv prin compania IQ Editex, spun ca nu intentioneaza sa cedeze catre ProTV site-ul prisonbreak.ro.
Site-ul prisonbreak.ro, care a fost lansat saptamana aceasta, nu vinde deocamdata reclama, acest lucru urmand sa fie decis dupa analizarea impactului si a numarului de vizitatori atras, a spus Claudiu Radu, consultant IT al companiei IQ Editex.
ProTV are o pagina pe domeniul propriu in care promoveaza serialul, la adresa www.protv.ro/special_shows/prison-break/.
Jurnalistul Iulian Comanescu a semnalat joi, pe blogul propriu, un posibil conflict intre cele doua trusturi media pe acest subiect.
Piata de publicitate online din Romania se va ridica, conform estimarilor principalilor jucatori, la circa 8 milioane de euro anul acesta.
Prison Break este unul dintre cele mai de succes seriale TV ale momentului. Serialul a debutat in anul 2005 si a ajuns la al treilea sezon, fiind preluat in premiera pentru Romania de catre ProTV, care a inceput sa difuzeze primul sezon in aceasta toamna.