Publicitatea online din Marea Britanie a crescut in 2006 pana la 11,4% din valoarea totala a pietei de publicitate, ceea ce reprezinta o crestere de 3,6% fata de 2005, depasind astfel publicitatea din ziarele nationale, relateaza presa internationala.
Guy Phillipson, presedintele IAB, a declarat ca piata de publicitate online va creste si in 2007, dar nu cu aceeasi viteza ca in anul precedent. „Piata va creste in continuare. Poate nu cu 40%, dar ne putem astepta la o crestere de 30% sau 25%”, a precizat Guy Phillipson.
Media globala a valorii pietei de publicitate online este de 5,8% din totalul publicitatii.
In 2006, investitiile in publicitatea online din Romania sunt estimate, de unii specialisti, la cinci milioane de euro, ceea ce reprezinta un volum de 600 de ori mai mic decat in Marea Britanie, de patru ori mai mic decat in Ungaria (investitii atrase de circa 20 de milioane de euro) si de opt ori mai mic decat in Polonia (unde investitiile in reclamele pe internet sunt estimate la 40 de milioane de euro), conform NewsIn.
Interactive Advertising Bureau (IAB) este o asociatie internationala formata din companii ce activeaza pe piata de publicitate online si urmareste stabilirea unor standarde in industrie.