In al patrulea trimestru din 2006 veniturile din online au fost de circa 4,8 mld. dolari (3,79 mld. euro), cel mai mare nivel trimestrial atins pana acum, relateaza presa americana.
Conform estimarilor, piata va continua sa creasca cu procente de peste 10% pentru cel putin urmatorii 5 ani.
„Rezultatele confirma parerile celor mai multi analisti care vad in mediul online un ritm de crestere sanatos si care observa o tendinta tot mai accentuata a advertiserilor traditionalei de a apela la Internet in mixul de media”, spune David Silverman, partener al PricewaterhouseCoopers.
„Cresterea le demonstreaza marketerilor faptul ca publicitatea interactiva are capacitatea de a antrena consumatorii, de a construi branduri si de a vinde produse”, completeaza Randall Rothenberg.
„Maturizarea Intenetului ca un canal de publicitate eficient este legata direct de abilitatea de a distribui date de audienta marketerilor”, comenteaza Peter Petrusky, director al PricewaterhouseCoopers.
„Mai mult, advertiserii online continua sa testeze cum sa combine Internetul cu celelalte medii pentru a surprinde consumatorul in cat mai multe manifestari si ipostaze cotidiene”.
Rezultatele au fost estimate prin compilarea datelor provenite de la primele 15 regii de publicitate online si prin extrapolarea lor la nivelul intregii piete americane. Rezultatele exacte vor fi facute publice in studiul anual Internet Advertising Revenue Report, care va fi prezentat in aprilie.