Conform acelorasi estimari, ponderea publicitati online in totalul cheltuielilor cu publicitatea va creste de la 5,8%, in 2006, pana la 8,6% in 2009, depasind astfel mass-media traditionale ca radioul si cinematograful.
Steve King, CEO ZenithOptimedia, considera ca „pe o piata media tot mai fragmentata, unde consumatorii participa in mod activ si nu sunt niste receptori pasivi ai mesajelor transmise de media, orientarea catre zona digitala este o regula evidenta in vederea asigurarii ROI (return on investment) bugetelor de marketing ale clientilor nostri”.
ZenithOptimedia a lansat de curand Zed Digital India, o ramura specializata pe publicitate interactiva si digitala. Aplicatiile acesteia acopera intreaga zona a comunicarii digitale de la media online, motoare de cautare si e-mail marketing, pana la dezvoltare tehnologica, magazine online, calculator, telefoane mobile, publicitate out-of-home si platforme TV.
ZenithOptimedia este o agentie mondiala de servicii media, printre clientii sai numarand-se si HP, L’Oreal si British Airways.