„Aseara, Gazeta Online si Intact Interactive au batut palma pentru un contract pe 2 ani dupa aproape o saptamana de negocieri pe care le pot cataloga ca intense. Astfel, in portofoliul regiei de vinzari online a trustului Intact au intrat 20 de siteuri ale GSP”, scrie Augustin Roman.
Printre brandurile „vandute” de Intact Interactive, divizie condusa de Magdalena Zander, se numara gsp.ro, antena3.ro, jurnalul.ro, sfin.ro si financiarul.ro, reteaua de siteuri locale roportal.ro si altele. Gsp.ro a intrerupt contractul cu regia de publicitate Boom la 1 februarie, anul acesta.
Gsp.ro a realizat in 2008 afaceri de 2,1 mil. euro si a obtinut o marja de profit net de 20%, adica circa 420.000 euro, conform reprezentantilor site-ului.
Pentru 2009, oficialii Gsp.ro au anuntat ca urmaresc pastrarea unui share revenue de 10-11% din intreaga piata de online si o pondere a profitului similara, de 20% din cifra de afaceri.