„Decizia de a iesi de pe print si de a intra exclusiv pe online este ceva ce tine de fiecare piata. In SUA era de asteptat sa se ia aceasta decizie – revista scazuse de la 300 de pagini, cat avea in perioada ei buna, la circa 100 de pagini in ultima perioada”, a declarat Romulus Maier, director general al Agora Media, companie ce detine PC Magazine Romania sau PC Report.
Seful Agora Media a precizat ca pentru Romania nu este reprezentativ ce se intampla in SUA.
„Nu putem compara miscarile care se intampla in SUA cu cele din Romania. Noi avem o piata online mult mai mica decat cea de acolo. In afara de cateva exceptii – Go4IT sau revista Stuff – ma astept sa mai dureze cativa ani pana cand mai multe reviste vor migra exclusiv pe online”, este parerea lui Maier. „In Romania se castiga mult mai putin din online decat in afara. Print-ul nu va disparea in viitorul apropiat, in niciun caz”, a mai spus Meier.
Intrebat daca are in plan trecerea revistei PC Magazine Romania exclusiv pe online, acesta a declarat doar ca „avem din vara o strategie, dar asteptam un moment propice. Inca nu putem face public nimic”.
Ca strategie, seful Agora Media a precizat ca se va axa in special pe segmentul de business to business, in special in cadrul conferintelor organizate de Agora Media.
Veniturile din online pentru PC Magazine din SUA au crescut din 2001 cu 42% de la an la an, conform presei internationale.