Astfel, Q2M va administra spatiile publicitare ale site-urilor Topgear.ro, Goodfood.ro si Sciencefocus.ro, intregindu-si oferta pe segmentele Auto-moto, Culinar, Stiinta si cercetare.
Odata cu includerea in portofoliu a site-ului GoodFood.ro, care gazduieste retete testate, sfaturi de nutritie si reportajele din calatoriile gourmet, Q2M isi creste portofoliul pe zona de Culinar, pana acum reprezentand spatiile publicitare a 4 website-uri, respectiv Gustos.ro, Bucataria.net, Retetemancare.ro si Goodfood.ro, care inregistreaza un volum lunar cumulat de aproximativ 900 de mii de vizitatori unici si 3,4 milioane de afisari.
De asemenea, website-ul TopGear.ro care cuprinde analize pentru toate masinile din Romania, o arhiva de teste, blog, forum si stiri din domeniul auto inregistreaza un volum de 77 mii de vizitatori unici pe luna si 840 mii de afisari, potrivit Studiului de Audienta si Trafic pe Internet (SATI).
La nivelul intregii retele, Q2M insumeaza lunar un numar de 14 milioane de clienti unici si 175 milioane de pagini afisate, detinand un portofoliul reprezentat peste 60 de site-uri, in special proprietati web ale grupurilor media Intact si Realitatea, dar si publisheri independenti.
Serviciile de comunicare oferite de Q2M includ si strategii de comunicare online, inclusiv campanii de PR, social media si search marketing.
Q2M este o companie de vanzari si comunicare online, formata la sfarsitul anului 2010 prin achizitia de catre Global Digital Invest si management buyout a F5 X-Media, structura de vanzari interactive si proiecte cross-media a F5 Webcorp, anterior, parte a grupului Realitatea-Catavencu.
De asemenea, regia asigura servicii de strategie si management ale campaniilor digitale, vanzari de spatii publicitare si solutii tehnice de maximizare a veniturilor din online.
MSG Romania este parte a INTACT Media Group si editeaza titluri precum BBC TopGear, BBC GoodFood, BBC Science Focus RO, BBC Science Focus HU.