- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Realitatea-Catavencu incearca un \”refresh\” pe cont propriu in online

28 May, 16:47 • Redactia DailyBusiness
Trustul media Realitatea-Catavencu a anuntat miercuri demararea unui proiect de business online, F5 (denumire care face aluzie la butonul "refresh" de pe tastatura - n.r.), care isi propune sa evalueze, sa finanteze si sa dezvolte in parteneriat proiecte interesante ale antreprenorilor romani si straini.
Realitatea-Catavencu incearca un \refresh\ pe cont propriu in online

„Noua companie va evalua si finanta proiecte online pe care le consideram ca avand potential, intrand in parteneriat cu companii locale si straine, dar si cu antreprenori independenti. Modelul de business este diferit, in functie de particularitatile fiecarui proiect, insa principiile sunt aceleasi – investim in idei si proiecte si castigam impreuna pe termen lung, relatia fiind de parteneriat, nu de client – furnizor”, spune Dragos Stanca, managing director new media Realitatea-Catavencu.

F5 va functiona sub sloganul „re:fresh ideas” si va avea un site dedicat, f5webcorp.com. In prezent, portalul nu este activ, Realitatea-Catavencu afisand doar un banner in care incurajeaza antreprenorii sa trimita „idei de proiecte” pe o adresa de e-mail.

Strategia online a grupului Realitatea-Catavencu implica doua structuri aflate sub management unic (Dragos Stanca – managing director, Marius Cristea – new media manager, Cristina Cucuiu – business affairs manager). Realitatea-Catavencu Online cuprinde operatiunile pe web detinute 100% de grup, iar F5 Web Corp va fi compania de dezvoltare, in parteneriat, a proiectelor noi.

Totodata, in conformitate cu noua strategie online a grupului, incepand cu 1 iunie, toate spatiile publicitare ale Realitatea-Catavencu vor fi vandute numai in regie proprie, sub conducerea lui Sorel Radu, director vanzari online, publishing si radio al grupului.

Parteneriatul Realitatea-AdEvolution s-a incheiat

Parteneriatul Realitatea-Catavencu cu AdEvolution pentru vanzarea reciproca a spatiilor publicitare a incetat, cu aceeasi data, de comun acord, conform celor doua companii.

„AdEvolution ramane in continuare unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de profil din Romania, cu peste 140 de site-uri in portofoliu. In urmatoarele 30 de zile vom anunta intrarea a peste 20 de site-uri si portaluri in retea, unele dintre ele fiind nume binecunoscute pentru internautii din Romania”, conform lui Val Voicu, director AdEvolution.

Acesta este de parere ca proiectul F5 „este unul laudabil”, care arata ca piata este in continua miscare si evolutie.

„Estimez ca pana la sfarsitul anului si alti playeri, de genul GSP.ro, vor avea initiative de acelasi fel”, a mai spus Voicu.

Urmărește Daily Business pe Google News