„Portofoliul rezultat in urma acestui parteneriat reprezinta peste 35% din piata de online din Romania”, conform reprezentantilor AdEvolution.
Oferta comuna a celor doua grupuri insumeaza o audienta care genereaza peste 210 milioane de afisari lunar, realizata de cele 148 de site-uri din portofoliu, dintre care 28 de site-uri de business, 15 site-uri de news&media, 17 site-uri de women’s lifstyle, 21 de site-uri de divertisment precum si site-uri de sport, auto, muzica, home&deco, turism, sanatate, cultura, educatie, it si job-uri.
Sorel Radu, directorul de vanzari al grupului Realitatea Catavencu, a explicat parteneriatul prin nevoia de a accelera prezenta pe online: „Dupa colaborarile timide pe care le-am avut pana acum cu diverse case de vanzari, este primul nostru pas hotarat catre piata de online si, pentru ca l-am considerat foarte important, nu am vrut sa-l facem in totalitate singuri”.
„Site-uri precum Cotidianul, Realitatea, Iqads, Standard.ro, completeaza foarte bine reteaua AdEvolution, care isi consolideaza astfel pozitia pe piata”, a spus si Val Voicu, director executiv al AdEvolution.
Dragos Stanca, director general publishing si new media al grupului Realitatea-Catavencu, a spus ca „2008 reprezinta momentul in care grupul nostru va avea o prezenta extrem de activa si o strategie coerenta si pentru mediul online. Avem o structura unitara, coerenta si valoroasa pentru dezvoltarea de noi proiecte – atat exclusiv online, cat si cross-media tv-audio-print-web -, dublata acum si de o forta de vanzari importanta, gratie parteneriatului strategic cu AdEvolution”.