Odata cu lansarea Newsline, Realiteatea.net pune la dispozitia utilizatorilor un pachet unitar ce reuneste atat servicii deja existente, precum Feed RSS, alerte pe e-mail si newsletter – care pana acum erau dispersate in website, cat si un set de instrumente noi – breaking news bar, news widgets, desktop gadget.
Oficialii companiei considera ca aceste optiuni, in prezent disponibile doar pe site-ul Realitatea.net dintre toate portalurile trustului, vor duce la dublarea numarului de utilizatori inregistrati pe portalul de stiri.
„Serviciul de newsletter are aproape 25.000 de utilizatori inregistrati, numar pe care dorim sa-l dublam pana la sfarsitul anului. Ne asteptam, de asemenea, la o crestere de 100% si a numarului de useri inregistrati la alertele Realitatea.net prin email, in prezent avand peste 15.000 de inscrisi. Referitor la widget-urile puse la dispozitie de serviciu, ne asteptam ca acestea sa fie preluate de cateva sute de bloguri sau site-uri pana la finalul anului, o estimare exacta e greu de facut acum”, a declarat Daniel Secareanu, product manager Realitatea.net.
Serviciile sunt oferite gratuit persoanelor fizice, urmand ca in cazul companiilor, pretul sa se negocieze.
„Pachetele comerciale pentru persoanele juridice se negociaza de la caz la caz, functie de trafic sau interesul strategic al Realitatea.net. Preturile vor fi destul de apropiate de pachetele oferite de agentiile de presa, avand in vedere ca serviciile sunt similare”, a mai spus Secareanu.
Oficialul companiei a explicat necesitatea lansarii serviciului pe fondul cresterii furtului de continut.
„Demersul nostru vizeaza, in primul rand, reglementarea preluarii de content din Realitatea.net de catre alte surse, avand in vedere ca fenomenul furtului de continut se raspandeste. De aceea, am anuntat un set de reguli clare si am lansat Newsline”, a declarat product managerul Realitatea.net.