Contractul nu este unul exclusiv, oficialii Trilulilu.ro subliniind pentru DailyBusiness.ro ca sunt deschisi incheierii si de alte parteneriate pentru vanzarea afisarilor generate de portal.
„Homepage-ul este vandut de agentia Beyond Media. Apoi, avem si noi o echipa interna de vanzari si acum a intrat in acest angrenaj si F5 X-Media. Suntem deschisi insa in a incheia contracte in acest sens si cu alte companii”, a spus Sergiu Biris, director general al Trilulilu.ro.
Acesta a subliniat ca a ales F5 X-Media in prima faza, deoarece „am incheiat planuri pe termen mediu de imbunatatire a sistemului publicitar, cu accent pe reclama video”.
Parteneriatul cu Trilulilu.ro creste cu 30% volumul total de unici ai F5 X-Media si cu peste 100% numarul de afisari lunare oferite clientilor sai. Trilulilu.ro a atras in august 2,25 mil. de clienti unici si 65 mil. afisari, conform datelor SATI.
Trilulilu.ro dispune, cumulat, de mai mult de 23.000 de ore de continut video publicat exclusiv pe site si o comunitate de peste 500.000 membri inregistrati, iar campaniile publicitare pot fi targetate pe categorii specifice din site, dupa criterii geografice si in functie de varsta sau sex.