In baza parteneriatului, versiuni mobile precum M.Cotidianul.ro, M.Hi5.com, Mobil.Europafm.ro, Meteoromania.ro sau Sapteseri.ro vor fi promovate de ambele companii, acestia recomandandu-le „in mod egal clientilor interesati de publicitate pe terminale mobile”.
„Practic, inainte de a deveni concurenti trebuie sa existe o piata cat-de-cat dezvoltata pe care sa activam. De aceea am incheiat parteneriat cu F5 – pentru a ajuta companiile sa cunoasca potentialul reclamelor pe terminale mobile”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Clement Nicolaescu, marketing si PR director al ArboInteractive.
„In urma acestui parteneriat, noi vindem din portofoliul lor si ei din al nostru. Nu facem diferenta. Contractul este incheiat pe o perioada nedeterminata”, a mai spus Nicolaescu.
Potrivit oficialului ArboInteractive, regia nu generat anul trecut venituri din vanzarea de publicitate pe mobile.
„Suntem foarte la inceput in Romania, fata de pietele din vestul Europei. Anul acesta vom vedea primele rezultate palpabile pe acest segment”, a explicat Clement Nicolaescu.
Portofoliul comun al F5 si ArboInteractive numara 11 site-uri, care au atras cumulat circa 670.000 de vizitatori unici pe luna si peste 6,24 mil. afisari in luna mai, conform F5 X-Media.
F5 X-Media este regia de vanzari online, cross-media si neconventionale a grupului Realitatea-Catavencu, parte din F5, compania de web a trustului.
ArboInteractive functioneaza de peste 8 ani pe piata online din Romania, iar din septembrie 2008 a fost preluata de Goldbach Media, companie prezenta in Elvetia, Austria, Croatia si Slovenia.
ArboInteractive Romania gestioneaza in prezent spatiul publicitar al peste 150 de site-uri.