Marti, Talksmart.ro a anuntat introducerea pe site pentru comercializare a electrocasnicelor pentru care estimeaza vanzari de 200.000 euro pana la sfarsitul anului, a mai spus George Barbu.
„La sfarsitul lunii aprilie 2008 estimam ca vom avea disponibile peste 15.000 de produse pe site-ul nostru”, a continuat Barbu.
Talksmart.ro desfasoara concursuri adresate clientilor pentru care exista un buget de 10.000 euro pe an.
„Dorim ca pana la jumatatea anului 2008 sa intram in topul primilor 10 retaileri online autohtoni”, a spus Barbu.
Retailer-ul online desfasoara in aceasta perioada o campanie de tipul „try and buy”, prin care cinci produse sunt puse la dispozitia potentialilor clienti pentru testari timp de cinci zile dupa care clientul poate lua decizia de cumparare.
In acest moment campania se adreseaza doar persoanelor juridice, urmand a fi disponibila si persoanelor fizice la o data care nu a fost precizata de oficialul talksmart.ro.
Retailer-ul online talksmart.ro este parte a grupului de firme Abn Systems International, cu o cifra de afaceri la nivelul anului 2006 de 4.537.809 lei si un profit net de 737.010 conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finantelor.