„Stie cineva care este procentul cumparaturilor
online e-commerce din Romania fata de cele din afara? Circa 80% din cumparaturi
sunt de peste hotare: Amazon, eBay si altele”, a precizat Bulucea in cadrul
evenimentului RoNewMedia, citat de [url=http://www.mediafax.ro//cultura-media/conferinta-ronewmedia-motoarele-de-cautare-gasesc-raspunsuri-relevante-pentru-doar-50-dintre-cautarile-online-ale-romanilor-9632721/]Mediafax[/url].
El este de parere
ca antreprenorii locali trebuie si studieze cu atentie stategia competitorilor
din strainatate si oferta acestora.
[b]Motoarele de cautare
gasesc raspunsuri relevante pentru doar 50% dintre cautarile online ale romanilor[/b]
Un alt subiect major discutat in cadrul conferintei RoNewMedia este
cel legat de faptul ca motoarele de cautare gasesc raspunsuri relevante pentru
doar 50% din cautarile online ale romanilor, in conditiile in care aceste
„match-uri” determina decizia de achizitionare a unui bun sau a unui
serviciu.
„Sunt miliarde de cautari. Noi incercam sa intelegem
ce isi doresc utilizatorii. Cautarile pe care le fac atunci cand se uita dupa
anumite produse difera in functie de industrie, dar determina decizia de achizitie”,
a mai explicat seful Google Romania.
In prezent, in Romania doar 15% dintre cautarile de
fashion ofera raspunsuri relevante, iar in cazul cartilor online procentul este
chiar mai mic, de numai 10%, a mai precizat el in cadrul aceleeasi conferinte.
[b]Director
Facebook, la Bucuresti: Facebook este acum cea mai de incredere sursa de marketing[/b]
„Aproape o jumatate de miliard de oameni intra
zilnic pe Facebook de pe dispozitive mobile, iar prima pagina pe care o vad
este cea de stiri unde vad noutatile de la oamenii si companiile cu care sunt
conectati. Facebook este acum cea mai de incredere sursa de marketing. Eu cred in
ceea ce spun prietenii mei fata de ceea ce spun televiziunea, radioul, sau
media traditionala”, declarat Bruce Bale, head of sales CEEMEA Global
Marketing Solutions la Facebook.
El a mai adaugat ca avantajul Facebook in lupta pentru a
castiga bugetele de promovare a companiilor este ca reteaua isi cunoaste foarte
bine utilizatorii, si stie ce fac si ce le place. Reprezentantul Facebook a sustinut
in acest context ca firmele trebuie sa ia in calcul din prima clipa promovarea
pe reteaua sociala, atunci cand isi fac bugetele de marketing.