InterActiveCorp are in portofoliu peste 50 de site-uri ce cumuleaza peste 196,7 milioane clienti unici pe luna. Printre acestea se numara motorul de cautare Ask.com si reteaua sociala Match.com.
Diller (foto) a spus ca este „fabulatie” sa crezi ca Internetul este un sistem gratuit de comunicatii.
„Internetul nu este de fapt gratuit nici acum, si nici nu va fii vreodata. Avem dovezi clare din media traditionala si din new media ca oamenii sunt dispusi sa plateasca pentru calitate, sa plateasca pentru a alege servicii suplimentare si, intr-un final, sa plateasca pentru a le fi cat mai bine, in general”, a spus Diller, care este presedinte si la Expedia si la Ticketmaster Entertainment.
Barry Diller considera ca Internetul este inca „in fasa”, ca dezvoltare, si ca trecerea spre adolescenta va fi dificila, daca nu chiar „sangeroasa”.
„Suntem in plin proces de tranzitie de la o forma invechita de Internet spre o noua forma, si aceste lucruri sunt aproape intotdeauna sangeroase. Dezvoltatorii au pus pana acum continut online ce poate fi accesat gratuit, insa scopul a fost ca in viitor sa scoata bani suplimentari prin orice mijloace”, a mai spus Diller.
Acesta a spus ca publicitatea online nu va disparea ci va pierde importanta in totalul veniturilor incasate de dezvoltatori.
Companii de la Disney la New York Times cauta modalitati diferite de a genera venituri de pe Internet si astfel sa acopere pierderile de pe media traditionala.
The New York Times a realizat luna aceasta un sondaj printre cititorii sai si a anuntat vineri ca ia in considerare sa introduca un abonament lunar de 5$ pentru accesarea stirilor online.