Anul trecut, cifra de afaceri a Fungift.ro s-a triplat fata de anul 2006, ajungand la 160.000 de euro, principalele motoare de crestere fiind reclamele pe bloguri, potrivit reprezentantilor companiei. Pentru anul acesta, Marius Ciocan estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 300.000 de euro.
„Pentru anul viitor ne asteptam tot la o dublare a cifrei de afaceri, insa nu suntem in totalitate siguri ca se va realiza acest obiectiv. Este deja al treilea sau al patrulea an in care piata isi dubleaza valoarea, iar anul 2009 va fi unul interesant din punct de vedere al comertului electronic. Vor avea loc multe schimbari, iar piata se va apropia de maturitate”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Marius Ciocan, directorul executiv al Fungift.ro.
Sarbatorile de iarna vor aduce o crestere de peste 5 ori a volumului normal de vanzare a magazinelor online. „In plus, in aceasta perioada vor interveni comenzile de la marile companii, multinationale sau nu, comenzi pe care noi le vom trata prioritar”, a precizat Marius Ciocan.
FunGift SRL mai detine reteaua de florarii online locale – FloriInRo.ro, retea ce are in componenta 11 florarii online locale operationale in orase precum Bucuresti, Constanta, Timisoara, Cluj sau Brasov. Anul viitor acesta va mai deschide inca doua magazine online, pe nise apropiate cu FunGift.ro. Principalii concurenti al Fungift.ro pe piata locala de comert online sunt site-urile CadouriHaioase.ro si Cadouri.ro.
Piata de comert online a ajuns la 120 milioane de euro in 2007, potrivit estimarilor principalilor jucatori, urmand ca anul acesta sa depaseasca valoarea de 200 milioane de euro. Principalul jucator pe piata de retail online din Romania este eMag.ro.