- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Segmentul de Internet al Realitatea-Catavencu a generat in 2008 venituri de peste 1 milion de euro

20 Jan, 12:50 • Redactia DailyBusiness
Segmentul de Internet a trustului Realitatea-Catavencu si-a crescut in 2008 veniturile din publicitate de peste 2,5 ori, fiind primul an in care veniturile au depasit 1 milion de euro, conform oficialilor companiei.
Segmentul de Internet al Realitatea-Catavencu a generat in 2008 venituri de peste 1 milion de euro

„Cresterea de trafic a dus si la cresterea veniturilor din publicitate, de peste 2,5 ori. De altfel, 2008 este primul an in care Realitatea-Catavencu a inregistrat venituri din advertising formate din 7 cifre, in euro”, se arata intr-un comunicat al grupului.

Incepand cu luna ianuarie a anului curent, F5, companie de investitii, consultanta si strategie online a grupului concentreaza toate activitatile new media ale Realitatea-Catavencu. Astfel, F5 va reuni, sub un management unic, atat resursele new media editoriale, de marketing si vanzari, cat si cele tehnice. Managing director-ul F5 ramane Dragos Stanca.

Totodata F5 a semnat recent cel de-al treilea parteneriat, cu compania de web development TreeWorks, dupa cele cu Senior Interactive si Kondiment. Impreuna cu TreeWorks, F5 a fondat o noua companie denumita Free Road. Un prim proiect anuntat ca urmare a acestei colaborari este platforma colaborativa Toti Pentru Unul (TPU.ro), un serviciu unde internautii pot pune intrebari si primi raspunsuri de la alti utilizatori.

Dragos Stanca a subliniat ca in 2009 urmareste sa lanseze mai multe produse online.

„Un obiectiv important este lansarea unor produse serioase in zone complementare publishingului online – e-commerce, servicii, comunitati, user generated content, events si altele”, a spus Stanca.

In paralel, regia de vanzari online, cross-media si proiecte neconventionale F5 X-Media si-a inceput activitatea, purtand negocieri si pentru administrarea spatiilor publicitare si vanzarea altor servicii oferite de site-uri sau companii din afara grupului. La conducerea diviziei este Dragos Gurarosie.

Regia asigura vanzarea spatiilor publicitare a celor peste treizeci de website-uri din portofoliul grupului Realitatea-Catavencu, cat si a retelei de site-uri afiliate.

F5 are in prezent circa 130 de angajati

Divizia de online a trustului este condusa de Dragos Stanca – managing director si membru al board-ului Realitatea-Catavencu, asistat de Cristina Cucuiu si Irina Morosanu – business affairs managers. F5 raspunde in fata lui Sorin Enache, director general al Realitatea-Catavencu, precum si board-ului director al grupului, prezidat de Emil Hurezeanu.

Urmărește Daily Business pe Google News