CodulRutier.ro ofera accesarea gratuita a informatiilor necesare legate de modificarile aparute in noul cod rutier si punctele de penalizare, diverse aplicatii pentru conducatorii auto, precum si stiri diverse in legatura cu piata auto din Romania.
CodulRutier.ro este un proiect dezvoltat de agentia de comunicare online Senior Interactive SRL, care mai detine portalurile Comunicatedepresa.ro, Studiidecaz.ro sau Jobbing.ro.
CodulRutier.ro a lansat odata cu site-ul un proiect pilot de avertizare prin SMS si email asupra amplasarii radarelor mobile din Bucuresti.
Practic, in fiecare saptamana, utilizatorii website-ului trebuie sa se inscrie pentru a primi SMS-urile prin care acestia vor fi informati timp de 7 zile despre pozitia radarelor pe strazile din Bucuresti. Aceasta optiune este oferita gratuit pentru primii 100 de utilizatori, ulterior ceilalti doritori urmand sa primeasca tot gratuit, insa doar prin email, aceleasi informatii, au spus oficialii companiei.
Email-urile cu alertele despre amplasarea radarelor mobile din Bucuresti sunt trimise zilnic utilizatorilor inscrisi, in cursul saptamanii, la ora 8.00 A.M pentru ziua in curs, iar SMS-urile la ora 18.00 pentru ziua urmatoare.
In primele 3 luni de la lansarea site-ului,au fost transmise circa 3.000 de SMS-uri si aproximativ 12.000 de e-mailuri. De la lansarea portalului, CodulRutier.ro a fost accesat de peste 120.000 de vizitatori, care au vizualizat peste 600.000 de pagini, conform oficialilor site-ului.
Serviciul de alerte prin SMS „este si a fost gandit ca un serviciu gratuit. Suntem in cautarea partenerului potrivit care sa sprijine extinderea serviciului catre un numar mai mare de utilizatori”, a spus pentru DailyBusiness Eleodor Ghenoiu, communication director al companiei Senior Interactive.
Oficialii companiei au precizat ca in momentul de fata site-ul CodulRutier.ro este sustinut integral de compania Senior Interactive SRL, urmand ca principala sursa de venit sa provina din servicii livrate principalilor jucatori de pe piata auto autohtona.
„Odata cu consolidarea tehnica a proiectului, vom putea oferi servicii platite de alertare pentru intreaga masa de utilizatori ai portalului”, a continuat Ghenoiu specificand ca vor pregati de asemenea un serviciu pentru posesorii de GPS-uri, despre care insa nu a oferit amanunte.
„In Romania, in prezent, sunt peste 250.000 de GPS-uri active. Un GPS costa in prezent circa 300 de euro, dar se ieftinesc incontinuu ceea ce va duce la cresterea utilizatorilor”, a spus Ghenoiu. Serviciul pe care il pregatim va duce la cresterea cifrei de afaceri a portalului de la 50.000 euro in primul an, pana la circa 120.000 euro in al doilea an de activitate.
Compania Senior Interactive SRL a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de peste 180.000 de euro si un profit de circa 130.000 euro, conform datelor furnizate de Ministerul de Finante.
Principalele servicii oferite de Senior Interactive SRL sunt consultanta si strategia de comunicare online, mecanisme de campanii online, web design si web development precum si integrare cu campanii si promotii offline. Printre clientii companiei se numara Heineken Romania, Gazeta Sporturilor, Dom Automobile, RTC Group sau Smart Management Agency, conform oficialilor companiei.