„Parteneriatul cu HappyFish.ro este unul simplu si logic – ei o sa livreze continutul la noi, iar noi o sa impartim cu ei veniturile din publicitatea generata de continutul lor. Speram ca prin parteneriate de genul asta o sa creasca si publicitatea video. Noi nu vrem sa producem continutul nostru asa ca vrem cat mai multe parteneriate cu producatorii de continut prin care sa-i ajutam si pe ei sa-l monetizeze si prin asta sa castigam si noi”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Sergiu Biris. Acesta nu a dorit sa precizeze nivelul actual al veniturilor obtinute de Trilulilu.ro.
Veniturile se vor imparti 50%-50%, potrivit lui Patrick Andre de Hillerin, reprezentant HappyFish.ro, care va plasa continut video pe un canal dedicat pe trilulilu.ro. „In curand vom lansa si o noua versiune a site-ului. Pe site-ul nou o sa putem pune si bannere, insa nu ne bazam pe ele pentru monetizare. Bannerele pot sa ajute sa supravietuiasca un blog, nu un site video”, a precizat reprezentantul HappyFish.ro.
Pe acest subiect a scris si Victor Kapra pe blogul sau.