- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Seth Godin: 20 de motive pentru care ideile tale ar putea fi promovate de oamenii influenti

01 Nov, 10:34 • Redactia DailyBusiness
Cum ar fi ca insusi Seth Godin, unul dintre cei mai cunoscuti oameni de marketing din lume, sa iti publice ideile sau sa iti promoveze proiectele pe blog-ul personal sau pe conturile sale de pe retelele sociale? Pana sa incepi sa visezi insa, citeste care sunt cele 20 de motive pentru care acesta alege sa raspandeasca anumite informatii.
Seth Godin: 20 de motive pentru care ideile tale ar putea fi promovate de oamenii influenti

„Ideile se raspandesc atunci cand oamenii decid sa faca acest lucru. Iata cateva motive de ce aleg sa promovez anumite idei”, scrie Seth Godin.

1. Iti raspandesc ideea pentru ca ma face sa ma simt generos
2. …deoarece ma simt destept cand le arat altora ce am descoperit eu.
3. …deoarece imi pasa de cum se finalizeaza ideea si vreau ca tu, creatorul ei, sa ai succes.
4. …pentru ca nu am de ales. De fiecare data cand folosesc produsul tau, vorbesc despre el – asa cum fac cu iPad, un tatuaj sau un serviciu de e-mail.
5. … deoarece am un beneficiu financiar.
6. …deoarece este o idee amuzanta si a rade singur nu este amuzant.
7. …deoarece ma simt singur si a raspandi o idee rezolva aceasta problema, fie si doar pentru moment
8. …deoarece sunt furios si vreau sa angrenez cat mai multi oameni pentru a te desfiinta.
9. …deoarece si eu si prietenii mei vor beneficia daca raspandim aceasta idee.
10. …deoarece m-ai rugat frumos si e greu sa-ti spun chiar tie „nu”.

Citeste si restul de 10 motive pentru care Godin alege sa promoveze anumite idei pe Internet.

De asemenea, citeste si analiza DailyBusiness.ro privind modalitatile in care poti atrage atentia oamenilor influenti din social media.

Urmărește Daily Business pe Google News