Peste 50% dintre patronii de firme mici si mijlocii au spus ca au nevoie de mai multe informatii privind costurile si beneficiile pe care le-ar putea aduce un web site, a spus Oliver Mauss, director executiv al 1&1 Internet.
„In timp ce multe companii mici se folosesc cu succes de web pentru a isi creste eficienta, prea multe business-uri raman inca excluse din aceasta lume a online-ului. Desi prezenta pe Internet devine din ce in ce mai importanta pentru a te face cunoscut si a atrage noi clienti, multi inca ignora acest fapt sau pur si simplu nu sunt suficient instiintati asupra costurilor necesare crearii, deschiderii si mentinerii unui site”, a spus Mauss. Acesta a subliniat ca cei mai multi patroni de IMM-uri cred ca investitiile intr-un site sunt mult mai mari decat in realitate.
Pe de alta parte, peste 80% dintre business-urile mici si mijlocii cu prezenta online considera ca web site-urile lor sunt esentiale pentru succesul companiilor, conform studiului.
In SUA, costul administrarii unui website pentru IMM-uri este de circa 45$/luna.
In perioada de criza, costurile au devenit atat de importante incat 64% dintre respondenti au spus ca este foarte important ca acestea sa fie foarte reduse, pentru a-i determina sa isi deschida un site.
„Industria trebuie sa accentueze si sa comunice mai mult importanta Internetului. Un magazin online bine pus la punct poate genera profit de zeci de ori mai mare decat costurile aferente mentinerii sale”, a mai spus Mauss.
Studiul a fost realizat pe 1.800 de IMM-uri din SUA.