Cresterea s-a datorat investitiilor de peste 100.000 euro in dezvoltarea companiei, a subliniat Bogdan Socol, managing partner al SigmaNet.
80% din cei 100.000 euro au reprezentat capital propriu. „La fel ca in 2009, si in acest an, tot profitul pe care il vom obtine il vom reinvesti in dezvoltare, modernizare si imbunatatirea serviciilor. Estimam ca in 2010 cele mai vandute produse vor ramane cu siguranta laptopurile si telefoanele mobile. Multi clienti isi vor indrepta atentia catre gadgeturi de tip all in one, adica un produs care sa indeplineasca functii multiple”, a declarat Bogdan Socol.
Compania nu exclude ca in 2010 sa se extinda si prin achizitii, avand in acest sens disponibili 200.000 euro. „Vizam jucatori mai mici din online. Stiu ca exista companii care au fost prea optimiste in 2009 si care nu cred ca vor supravietui in 2010”, mai declara Bogdan Socol.
Portofoliul de clienti a crescut cu 50% in 2009 fata de 2008, conform propriilor estimari. „Suntem pe aceasta piata de 14 ani, mai avem putin si implinim 15 ani, si suntem aici sa oferim servicii clientilor nostri si peste inca 15 ani cel putin”, mai declara Bogdan Socol.
Compania a reusit sa reduca cheltuielile anul trecut prin mutarea unui nou sediu, mai mare, de 500 mp. Astfel, costurile operationale s-au redus cu 40%, spatiul de expunere al produselor marindu-se la peste 200 de mp.
Principalii concurenti ai SigmaNet, care detine si portalul de retail SigmaNet.ro, sunt eMag.ro, PCFun.ro, Cel.ro, precum si marii concurenti din offline – Altex, Domo, Flamingo.