Prin optiunea My Evz, utilizatorii vor putea sa isi personalizaze continutul stirilor. „Inedit e ca cititorul isi va putea face propria pagina cu stirile pe care noi le oferim”, a precizat Laurentiu Ciornei, content manager al site-ului.
Evz.ro va publica atat stirile din editia tiparita, cat si stiri produse special pentru editia online.
Vizitatorii site-ului vor avea acces la e-paper, un sistem de vizualizare in format electronic a paginilor editiei tiparite, precum si la o sectiune care va oferi informatii si materiale special concepute pentru romanii din afara tarii.
Pentru inceput, vor exista sectiuni pentru sapte tari, cele din care provin cei mai multi utilizatori din diaspora ai evz.ro: SUA, Canada, Germania, Marea Britanie, Franta, Italia si Spania.
In prezent, evz.ro are, saptamanal, peste 470.000 vizitatori unici, conform Trafic.ro.
De asemenea, editia online va avea si o sectiune de social networking, care se estimeaza ca va fi operationala anul viitor.
Investitia necesara pentru relansarea site-ului evz.ro nu a fost precizata de oficialii cotidianului.
La noua versiune se lucreaza de circa o jumatate de an, iar „solutia tehnica e oferita de Softwin prin divizia Ascenta”, a declarat Laurentiu Ciornei.
Ascenta este brandul sub care activeaza, din noiembrie 2006, divizia de consultanta IT si solutii software specifice din cadrul grupului Softwin, furnizor local sau regional de solutii IT care are pese 200 de clienti corporativi in SUA si Europa.