Contactati de catre DailyBusiness.ro, reprezentantii Realitatea.net au precizat ca nu este vorba despre o achizitie, mai multe detalii in acest sens urmand sa fie date in urmatoarea perioada.
„Eforturile noastre se vor concentra atat in imbunatatirea platformei tehnice Realitatea.net, cat si in productia de continut de calitate exclusiv online. In paralel, continuam pe linia anuntata, in care Realitatea.net devine portal de news multibrand, nu doar site-ul televiziunii Realitatea TV – care ramane, evident, principalul nostru furnizor de continut si partener strategic. In ceea ce priveste Realitatea.net, obiectivul este sa ramanem lideri, pozitie in care ne aflam din decembrie 2008”, a declarat Dragos Stanca, managing director F5 si membru al boardului Realitatea-Catavencu.
„In baza planurilor comune de dezvoltare, Realitatea.net si Ziare.ro urmaresc extinderea acestui parteneriat pe parcursul anului 2009, viitoarele proiecte commune urmand a fi comunicate la momentul oportun. Odata cu afilierea la Realitatea.net, si spatiile publicitare ale Ziare.ro vor intra sub administrarea F5 X-Media, regia de vanzari online, cross-media si proiecte neconventionale a grupului Realitatea-Catavencu.
Divizia de online a trustului este condusa de Dragos Stanca – managing director si membru al board-ului Realitatea-Catavencu, asistat de Cristina Cucuiu si Irina Morosanu – business affairs managers. F5 raspunde in fata lui Sorin Enache, director general al Realitatea-Catavencu, precum si board-ului director al grupului, prezidat de Emil Hurezeanu.
Segmentul de Internet al trustului Realitatea-Catavencu si-a crescut in 2008 veniturile din publicitate de peste 2,5 ori, fiind primul an in care veniturile au depasit 1 milion de euro, conform companiei.
Ziare.ro este editat de firma Inside Communication, cu sediul in Brasov si are doi actionari persoane fizice, conform datelor de la Registrul Comertului.