Site-urile analizate au publicat, in intervalul mentionat, 308 oferte de reduceri, care au generat vanzarea a 39.482 cupoane de reduceri, in valoare de 1,37 milioane de lei.
Reducerile oferite de aceste site-uri au variat intre 35 si 96%, cu o valoare medie de 66,86%.
Site-urile care au publicat cele mai multe oferte in perioada studiata au fost Kuponiada.ro (34 de oferte, 11% din total), fundeal.ro (29 oferte, 9% din total), zumzi.ro (28 oferte, 9% din total), groupon.ro (27 oferte, 8% din total).
Marea majoritate a ofertelor s-au adresat utilizatorilor din Bucuresti (94%), insa au mai fost si oferte dedicate pentru Brasov, Constanta si Craiova.
Site-urile care au generat cele mai mari vanzari si cele mai multe cupoane de reduceri vandute sunt fundeal.ro (9.901 cupoane vandute, 25% din total, vanzari totale de 325.866 lei, cota de piata 23%) si kuponiada.ro (8.392 cupoane vandute, 21% din total, vanzari totale de 211.432 lei, cota de piata 15%), in timp ce goldendeals.ro si zumzi.ro isi disputa locurile 3 si 4 in functie de criteriile folosite (goldendeals.ro 4.189 oferte vandute, 10% din total, vanzari totale de 123.840 lei, cota de piata de 9% si zumzi.ro 3.560 de oferte vandute, 9% din total, 127.143 lei vanzari totale si cota de piata 9%).
In afara de cele 19 site-uri analizate, alte 26 si-au anuntat intrarea pe piata din Romania. Vezi lista completa.