Sondajul, denumit RoTwitter Survey, a fost realizat in luna februarie pe un esantion de 786 de utilizatori Twitter.
Dupa societatile din media, cele mai numeroase pe Twitter sunt ONG-urile (7%), urmate de companii din domeniile e-commerce si IT (6%).
4% dintre companiile de pe Twitter sunt din domeniile turism, publishing online si advertising, potrivit sondajului mentionat.
[img=650][/img]
Companiile de pe Twitter utilizeaza cel mai mult reteaua de socializare pentru a anunta noutatile proprii (84%), pentru a interactiona si primi feedback de la clienti (76%) sau pentru a anunta promotii si oferte speciale (55%).
Doar 4% folosesc reteaua de socializare pentru a afla detalii despre activitatea concurentilor.
Cele mai multe companii, 64%, au inceput sa utilizeze Twitter din 2009. De la inceputul acestui an s-au inscris pe reteaua de socializare 19% din companii.
Firmele din Romania au inceput sa utilizeze Twitter din 2007, an in care s-au inscris 4% din numarul total de societati din prezent. Ponderea a fost mai mare in 2008, de 13% din numarul actual.
Potrivit sondajului, cei mai multi utilizatori individuali din reteaua Twitter sunt barbati (66%). De asemenea, cei mai multi utilizatori (41%) au varsta cuprinsa intre 23 -30 de ani.