- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Sondaj: Romanii apreciaza cel mai mult pe Facebook trei branduri ce nu au pagina dedicata pentru Romania

01 Sep, 14:24 • Redactia DailyBusiness
64% dintre respondentii sondajului RoFacebook Survey au spus ca au devenit fani ai cel putin unui brand pe aceasta retea sociala. Paginile internationale ale unor branduri mari, precum Coca-Cola sau Vodafone au cel mai mare impact in randul userilor de Facebook. Vezi si alte branduri importante.
Sondaj: Romanii apreciaza cel mai mult pe Facebook trei branduri ce nu au pagina dedicata pentru Romania

Doar 24% dintre utilizatorii de Facebook nu au devenit fani ai unor branduri, in timp ce 12% „nu mai tin minte”.

La intrebarea „Ce pagini dedicate brand-urilor/companiilor iti vin in minte”, a reiesit un top ce este condus de Coca-Cola, Vodafone si Starbucks. Pe locul patru se situeaza H&M, pe cinci Carturesti iar pe sase Nokia. Samsung este pe locul 7, in timp ce Mashable ocupa locul 8.

Este interesant faptul ca Starbucks, Coca-Cola si H&M nu au pagini dedicate pentru comunitatea din Romania. „Explicatia mea pentru prezenta lor pe aceste locuri vizeaza o data awaraness-ul mare pe care il au pe Facebook (Coca-Cola si Starbucks sunt totusi in numarul 2 si respectiv 1 mondial) si faptul ca, in general, au raspuns sondajului early adopters sau oameni destul de mult conectati la tendintele internationale si bine informati in domeniul social media”, explica Cristian Manafu, initiatorul studiului.

Urmărește Daily Business pe Google News