- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Sorrell, WPP: JO vor pierde publicul tanar in lipsa unei promovari digitale

07 Oct, 14:51 • Redactia DailyBusiness
Sir Martin Sorrell (foto), CEO WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, sfatuieste Comitetul Olimpic sa promoveze miscarea olimpica prin intermediul platformelor digitale pentru a nu pierde publicul tanar, potrivit Brandrepublic.com.
Sorrell, WPP: JO vor pierde publicul tanar in lipsa unei promovari digitale

Sir Martin Sorrell a facut aceste declaratii in cadrul unui congres la care au participat 1.200 de delegati ai Comitetului Olimpic.

„Daca Jocurile Olimpice (JO) si felul in care sunt promovate online si pe telefoanele mobile nu vor tinti publicul tanar, aceasta audienta este pierduta, iar miscarea olimpica va fi in pericol”, a declarat Sir Martin.

Cea mai mare responsabilitate a miscarii olimpice este sa genereze urmatoare generatie de sportivi si fani ai sportului.

„Pentru a face asta, trebuie sa ne asiguram ca generatia iPod si iPhone cauta si nu ocoleste competitia”, a precizat Sir Martin.

Ca exemplu, el a dat liga de baseball, care castiga 200 milioane dolari anual din taxele percepute pentru accesarea site-ului propriu.

Urmărește Daily Business pe Google News