Este primul caz din istoria Internetului cand acesta a devenit, in teorie, atat de vast incat nu mai impune limite de stocare.
Oficialii Yahoo se bazeaza insa pe faptul ca aceasta „infinitate” nu va putea fi folosita „integral” de un utilizator, acestia precizand de asemenea ca vor fi luate masuri de evitare a abuzurilor. Oficialii nu au specificat ce inteleg prin termenul de „abuz”.
Ca si pana acum, utilizatorii vor putea atasa fisiere de maxim 10 megabiti, dar, chiar daca aceasta limita ar fi extinsa, foarte putini s-ar folosi de acest sistem pentru a trimite filme intregi, mai ales din cauza vitezei reduse la care se face transferul in acest fel, au mai precizat oficiali ai companiei.
Yahoo si Hotmail au o cota de piata cumulata pe segmentul mail-urilor de aproximativ 40%, Yahoo detinand un mic avantaj fata de competitoarea directa, in timp ce Gmail are aproximativ 11%, conform studiilor companiei de cercetare ComScore. Cu toate acestea, ritmul de crestere de 62% inregistrat de Gmail anul trecut, este cel mai rapid dintre cele trei companii.
Ramane de vazut daca in cativa ani Yahoo va putea face fata clientilor ce vor avea aproape 40.000 de mail-uri stocate.