Compania a derulat 110 campanii de la lansarea din mai 2009, realizand plati de 11.000 euro catre „pimperi” (utilizatori – n.r.). In martie 2010, compania derulase circa 50 de campanii.
„Reach-ul, adica numarul de internauti pe care ii ating userii nostri, este de 1,88 milioane. Per total s-au dat 374.000 de click-uri pe campanii si s-au realizat 4,6 milioane de afisari pentru campanii”, spune Zainescu care detine 10% din proiect. 70% din firma este detinuta de Stefan Szakal in timp ce 20% de Calin Iepure.
Afectate de reducerile de bugete, veniturile generate de Status Pimp s-au redus usor, de la circa 5-6.000 euro/luna in primavara la circa 4.000-4.500 euro/luna in prezent.
„Extinderea internationala cat si deservirea pietei de publicitate online din Romania sunt cele mai importante doua obiective Status Pimp momentan. Credem ca este mai bine, pentru moment, sa ne focusam resursele aici”, considera Alin Zainescu.
95% dintre cei circa 10.000 de utilizatori folosesc in mod constant Yahoo Messenger. G-talk este utilizat de 10% in timp ce Skype de 40%.
Majoritatea utilizatorilor (44%) au varste intre 18 si 22 de ani.