Magazinul foloseste o solutie de plata electronica a companiei Gecad ePayment.
„Dupa relansarea portalului SteauaFC.com, la 1 ianuarie 2008, am decis sa introducem pe site si un magazin virtual. Lucram in continuare la portal, cam intr-o luna va lua o forma finala”, a declarat pentru DailyBusiness Catalin Fainisi, director de imagine FC Steaua.
„Cele mai cautate produse au fost tricourile, care costa 100 de lei, si canile cu Steaua”, a mai spus Fainisi.
Acesta a adaugat ca a existat si in trecut o incercare de implementare a unui magazin online in cadrul site-ului oficial, dar nu s-a bucurat de succes.
„Magazinul anterior nu a fost finantat puternic, nu beneficia de un suport si o interfata prea bune, deci nu s-a bucurat de succes. In acesta, insa, s-au investit foarte multi bani si se pare ca deja are succes”, a spus Alin Motiu, marketing manager FC Steaua.
Oficialii clubului nu au oferit o valoare exacta a investitiei. Magazinul online a fost lansat luni seara, in primele 24 de ore fiind accesat peste 700 de vizitatori.
Utilizatorii pot accesa magazinul online doar dupa autentificare, avand ca modalitati de plata PayPal, plata prin card, urmand ca in viitor sa se implementeze si plata prin SMS, conform lui Motiu.
„Ca solutie de plata am ales Gecad ePayment. Produsele aparute pe site sunt corelate cu stocurile, astfel incat utilizatorii sunt anuntati in timp real daca exista produsele afisate pe site. Acestia pot face si rezervari”, a mai spus Fainisi.
Portalul oficial al FC Steaua atrage saptamanal circa 50.000 de vizitatori.