Studiul, denumit Digital Future Study, a fost realizat de Annenberg School for Communication and Journalism. Acest studiu urmareste comportamentul social pe Internet din ultimii noua ani.
„O descoperire atat de deosebita precum acest 0% subliniaza inca o data dificultatea de a convinge internautii sa plateasca pentru ceva ce la un moment dat au primit gratuit”, spune Jeffrey I.Cole, director al Digital Future Study.
Mai mult de jumatate dintre respondenti (55%) au spus ca ar prefera sa li se ofere reclama display decat sa plateasca pentru continut. Cu toate acestea, 70% dintre ei considera reclama „enervanta” in timp ce 50% spun ca nu au facut click pe bannere niciodata.
„Consumatorii vor cu adevarat continut gratuit, dar sa fie si lipsit de reclama. Insa ei inteleg ca, intr-un fel sau altul, pentru ca acel serviciu sa isi continue existenta, trebuie sa se si monetizeze cumva”, spune Cole.
Puteti accesa intreg studiul aici.
Dumneavoastra ati fi dispus sa platiti pentru Twitter sau Facebook? De ce (nu)?