- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Studiu comScore: Banking-ul prin telefonul mobil prinde viteza

13 Jul, 16:13 • Redactia DailyBusiness
Accesul la servicii bancare pe telefonul mobil creste atat de repede incat un procent substantial de utilizatori acceseaza conturile lor de acasa de pe terminalul mobil, in loc sa foloseasca PC-urile personale, arata un studiu al comScore, citat de presa internationala.
Studiu comScore: Banking-ul prin telefonul mobil prinde viteza

31% dintre accesarile de pe terminale mobile ale conturilor financiare sunt realizate din locuintele personale, in timp ce 25% in timpul deplasarilor de business. Altii, in procente mai mici, acceseaza serviciile bancare pe mobile de la serviciu sau din vacanta.

Oficialii comScore explica aceste rezultate prin faptul ca este mai usor sa „deschizi telefonul mobil decat laptop-ul. Intelegand acest lucru, societatile financiare vor putea sa profite”.

„In mod evident, din ce in ce mai multe investitii se realizeaza prin intermediul online banking-ului”, a declarat Kevin Levitt, vice presedinte al ComScore, la primul raport de genul acesta al companiei. „Conteaza foarte mult nu doar numarul celor ce acceseaza servicii bancare pe telefoanele mobile ci si profilul acestora, cand si de unde acceseaza ei aceste servicii”, a continuat Levitt.

Cei ce acceseaza servicii de mobile-banking sunt mai inclinati sa foloseasca si retele sociale, in comparatie cu ceilalti utilizatori de terminale mobile, a mai spus Levitt.

Mobile banking-ul este insa inca doar o solutie complementara pentru institutiile financiare, a spus Levitt. Conform comScore, doar 3% dintre utilizatori au declarat ca folosesc telefoanele mobile ca instrument primar pentru nevoile lor financiare. 36% folosesc in continuare broadband-ul fix. „Internetul este inca rege”, a incheiat Levitt.

Urmărește Daily Business pe Google News