Astfel, potrivit studiului realizat de Lightspeed Research, numai 33% dintre consumatori sunt convinsi ca site-urile de socializare ofera informatii independente de care au nevoie in luare deciziei de achizitie, in timp ce 23% nu au incredere in aceste surse.
Cu toate acestea, 68% dintre cei care au participat la studiu au incredere in alte surse online decat site-urile de socializare pentru procurarea informartiilor pe baza carora iau deciziile de cumparare.
„Acest studiu arata ca, in prezent, companiile trebuie sa inteleaga modalitatile complexe prin care consumatorii interactioneaza si isi aduna informatiile despre produse”, a declarat Ralph Risk, director de marketing in cadrul Lightspeed Research.
„De la site-uri de socializare, la articole de prezentare care apar pe diverse site-uri si familie, toate aceste surse au impact asupra perceperii unui brand, iar corecta lor gestionare este esentiala pentru succesul unui brand in era digitala”, a mai spus Risk.
Studiul mai arata ca informatiile despre un produs pe care consumatorii le gasesc pe Internet prevaleaza in fata parerilor prietenilor sau familiei.