Studiul a fost realizat de compania de cercetare Harris Interactive si a fost comandat de Intel. Acesta s-a realizat pe un esantion de peste 2.100 de adulti americani.
Studiul a relevat faptul ca 65% dintre adulti simt ca accesul la Internet este indispensabil, si chiar mai multi – 71% – au declarat ca este important sau foarte important sa detina dispozitive care se pot conecta la Internet, cum ar fi notebook-uri, netbook-uri si dispozitive mobile de acces la internet (MID) care le pot oferi acces in timp real la informatii de ultima ora, inclusiv date despre mersul economiei.
Majoritatea adultilor din Statele Unite considera Internetul a fi o unealta cheie de a obtine reduceri la cumparaturi, numeroase alte activitati legate de accesul la Internet fiind considerate mult mai importante decat a servi masa in oras sau a alte activitati „offline”.
65% dintre respondenti au declarat ca Internetul i-a ajutat sa economiseasca bani deoarece au putut cauta cupoane, discount-uri sau promotii speciale oferite pe Internet.
Aproximativ jumatate – 47% dintre respondenti – au declarat ca isi managerizeaza mai bine finantele datorita Internetului, activitatilor de online banking sau achitarii facturilor online.