- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Studiu: Rata de deschidere a newsletterelor a crescut anul trecut in Romania la 20,7%

11 Aug, 15:19 • Redactia DailyBusiness
Rata de deschidere a e-mail-urilor trimise de companii autohtone in cadrul campaniilor de marketing a fost in 2008 de 20,7%, fata de 19% in 2007, rezulta dintr-un studiu al companiei autohtone de e-mail marketing White Image.
Studiu: Rata de deschidere a newsletterelor a crescut anul trecut in Romania la 20,7%

Cresterea a intervenit datorita atentiei mai mari acordate persoanelor fizice si firmelor asupra sistemului electronic de mesagerie, precum si a stergerii mai rapide din baza de date a destinatarilor inactivi,

In 2008, rata de deschidere a e-mail-urilor a fost cea mai ridicata in luna septembrie, de 22,54%. Trimestrul cel mai slab a fost aprilie-iunie, cu o rata de deschidere de 19,72%, din cauza faptului ca majoritatea oamenilor sunt in concedii in acest interval.

Campaniile cu subiecte scurte, de maxim 15 caractere, au avut cele mai mari rate de deschidere, iar ziua cu cele mai bune deschideri a fost vineri, urmata de miercuri si joi, conform White Image.

Intervalul orar care a performat cel mai bine pentru deschideri in 2008 este 12-15, la fel ca in 2007. In intervalul 19-22 se inregistreaza cresteri majore, de aproximativ 4%, fata de alte intervale orare.

Domeniile de activitate cu cele mai mari rate de deschidere au fost financiar-bancar (44,17%), retail (36,66%) si producatori (36,61%).

„Ritmul de viata este mai alert, subiectii trebuie sa aleaga dintr-o varietate mare de e-mail-uri avand insa aceleasi resurse de timp. Cresterea relevantei incepe inca de la alegerea subiectului e-mail-ului, de care se loveste abonatul la newsletter”, au spus oficiali ai White Image.

„De asemenea, adresa sender-ului are o influenta puternica asupra ratelor de deschidere. Daca senderul are credibilitate si este usor de recunoscut de catre abonat, ratele de deschidere sunt mai mari”, au adaugat acestia.

Puteti accesa
intreg studiul White Image aici.

Studiul a analizat peste 60 de milioane de e-mail-uri, reprezentand un esantion de 6.234 de campanii trimise de White Image in 2008, in Romania.

Urmărește Daily Business pe Google News