Internetul a fost domeniul cu cea mai mare crestere a cheltuielilor publicitare, pe locul secund din acest punct de vedere situandu-se revistele nationale. Acestea au inregistrat o crestere de 8,4% in prima jumatate a anului, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, si au ajuns la 9,5 miliarde de dolari.
Cele mai mari cheltuieli de publicitate in revistele nationale americane au reprezentat reclame pentru medicamente si produsele naturiste. Companiile care ofera astfel de produse au cheltuit in publicitatea din reviste, in primul semestru al anului, cu 17% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, si au ajuns la o valoare a cheltuielilor de 1,1 miliarde de dolari.
Compania americana care a cheltuit cel mai mult in publicitate, in prima jumatate a acestui an, este Procter & Gamble (1,7 miliarde de dolari), urmata, pe locul 2, de General Motors (954 de milioane de dolari) si pe locul 3, de operatorul de servicii de telefonie AT&T (914 milioane de dolari). Cel mai mare trust media din lume, Time Warner, s-a clasat pe locul 7 in topul cheltuielilor publicitare, cu 650 de milioane de dolari.
Compania care a utilizat cel mai des strategia de product-placement (plasarea strategica a unor produse in emisiuni TV si online) in primul semestru al acestui an este Coca-Cola, care a aparut in cadrul programelor TV din SUA de peste 3.000 de ori.
Studiul a fost realizat, pe baza informatiilor de la clientii si agentiile de publicitate de catre firma de cercetare media si analiza de piata Nielsen Company.