Campania s-a desfasurat in perioada 2011 – martie 2013 si
a avut ca scop cresterea numarului de fani pe Facebook de la 100.000 la mai
mult de doua milioane, potrivit unui raport al inspectorului general, citat de The Washington Free Beacon. Pentru a atinge acest tel au
fost cheltuiti 630.000 de dolari.
Doar 2% din persoanele care au dat like pe Facebook au postat si comentarii pe
aceasta tema.
Programul derulat sub conducerea lui Hillary Clinton s-a
confruntat cu o serie de probleme atunci cand reteaua de socializare a efectuat
schimbari in sistemul de postare de stiri. Acest lucru a scazut vizibilitatea
campaniei, potrivit ziare.com.
Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume, are
„peste un milion de advertiseri activi„, potrivit unui anunt facut recent
pe aceasta platforma online. Unul dintre responsabilii de marketing ai
Facebook, Dan Levy, a multumit celor peste un milion de companii care investesc
in prezent in publicitatea pe aceasta retea de socializare.