Televiziunea online este gratuita, veniturile companiei provenind din publicitate, si poate fi accesata la nivel global. Aceasta emite peste 15.000 de show-uri, filme si clipuri muzicale, oficialii companiei precizand ca incearca sa incheie contracte cu mari canale de televiziune pentru a rula pe site episoade din seriale precum CSI sau Survivor.
In prezent, Joost ruleaza emisiuni proprii, emisiuni ale unor canale de televiziune precum CBS sau National Geographic, permitand utilizatorilor sa incarce si emisiuni proprii, similar cu ceea ce ofera in prezent site-ul cu continut video YouTube al companiei Google.
„Deocamdata ne axam pe prezentarea de emisiuni proprii sau preluari de la alte canale TV, totul bineinteles legal. Sunt sigur insa ca, in timp, din ce in ce mai multi utilizatori Joost vor incepe sa creeze show-uri foarte bune, folosindu-se de interfata pusa la dispozitie de noi”, a spus Mike Volpi, director executiv al companiei.
Pana in prezent, mai mult de 2 milioane de utilizatori au downloadat si au instalat aplicatia care este necesara pentru a accesa programele televiziunii online Joost.
„Este inca devreme sa consideram Joost drept un succes absolut”, a atentionat Volpi, adaugand ca durata medie a vizitelor pe site a fost de circa 20 de minute.
In SUA, utilizatorii Joost au accesat in special comedii si seriale SF, in America Latina videoclipurile muzicale au fost primele in topul celor mai urmarite emisiuni in timp ce in Europa, conform oficialilor Joost, utilizatorii urmaresc cel mai mult filmele de lung metraj.
Mai multe companii mari din sfera Internetului, precum AOL, MSN si Yahoo investesc puternic in incercarea de a realiza propriile emisiuni TV.