Oficialii Time Inc. au declarat ca brandul Life va fi pastrat pe suport online, unde va fi publicata intreaga arhiva de 10 milioane de fotografii a publicatiei, dar brandul va fi promovat in continuare si prin tiparirea de carti.
Compania a mai declarat ca decizia a venit pe fondul „declinului tot mai accentuat al industriei presei scrise”.
„Piata a evolut intr-o maniera dramatica inca din octombrie 2004 si nu mai avem motive pentru a continua publicarea revistei”, a declarat directorul general al Time Inc., Ann Moore. Life aparea in fiecare vineri ca supliment pentru majoritatea celor 103 ziare detinute de Time Inc.
Conform Publishers Information Bureau, veniturile din publicitate ale revistei Life au crescut cu 7,7% in 2006, pana la 129 de milioane de dolari, dar au scazut cu 9,2% in luna februarie a acestui an, comparativ cu aceeasi perioada din 2006. Scaderea s-a mentinut si in cazul altor publicatii ale Time Inc..
Directorul publicatiei Parade, lider in categoria din care face parte si revista Life, a declarat ca desi veniturile din publicitate au scazut si pentru ei, industria presei scrise va ramane foarte mult timp prezenta in viata de zi cu zi a oamenilor.
Time Inc. incearca sa reduca tot mai mult costurile de productie, in luna ianuarie anuntand reducerea personalului cu 289 de oameni pana la aproape 11.000 de angajati in prezent. De asemenea Time Inc. a vandut 18 dintre revistele detinute, printre care Popular Science si Field & Stream, catre grupul de presa suedez Bonnier Magazine Group.
Lansata pentru prima data ca saptamanal in 1936, revista Life a fost oprita de la publicare in 1972 si relansata ca publicatie lunara in 1978. A fost inchisa din nou in anul 2000, apoi introdusa ca supliment de ziar in 2004.
Time Inc. este o divizie a gigantului media Time Warner Inc. si unul dintre cei mai mari producatori de reviste, detinand titluri precum People, Sports Illustrated, Time si Fortune.