Americanii au petrecut 13,9 miliarde de minute pe Facebook in luna aprilie a acestui an, cu 700% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, cand petreceau 1,7 miliarde de minute pe acest site. Facebook ramane astfel, pentru a patra luna consecutiva, reteaua sociala preferata de americani.
MySpace, detinut de News Corp, este a doua retea sociala din SUA, insa numarul de minute petrecute de catre utilizatori pe site a scazut cu 31%, la 4,97 miliarde de la 7,3 miliarde raportate in perioada similara a anului trecut.
„In ceea ce priveste retelele sociale, nu este nimic sigur. O retea sociala poate fi astazi pe val iar maine sa cada in ochii consumatorilor”, au declarat reprezentantii Nielsen Online.
„Daca ne amintim de Friendster si MySpace si ce forta imbatabila reprezentau ei, nu putem sa nu ne gandim ca nici Facebook si nici Twitter nu sunt imuni”, au mai spus acestia.
Datele publicate pe luna aprilie de catre Nielsen arata ca mai mult de 60% din utilizatorii de Twitter au incetat sa-l foloseasca la o luna dupa ce si-au facut cont.