1. Deghizarea continutului (cloaking)
. Aceasta tehnica, cea mai „murdara” dintre toate, il convinge pe vizitator sa acceseze un site, care in final nu va afisa continutul dupa care a fost cautat si gasit. Este vorba despre ascunderea continutului real al site-ului.
Constructorul auto german BMW a apelat la acest truc in urma cu cinci ani, cand a utilizat pagini de intrare cu anumite cuvinte cheie, respectiv „used cars” pentru a insela sistemul de indexare ale Google. Astfel, cand utilizatorii cautau „used cars” pe Google acestia erau intampinati in primul rand de site-ul BMW, al carui continut nu avea, de fapt, nici o relevanta.
Prin urmare, BMW a fost eliminat de Google din sistemul de indexare.
2. Achizitionarea de link-uri. Algoritmul de ierarhizare al unui motor de cautare se bazeaza, printre altele, pe calitatea si varietatea de link-uri directionate catre un anumit site, pentru a determina importanta acestuia.
Astfel s-au dezvoltat conceptele de link brokers si scheme de link-uri, care cresc clasarea propriului site, prin crearea unei retele vaste de linkuri catre site-ul tau.
De ce nu ar trebuie sa apelezi la aceasta tehnica? Pentru ca regulamentul Google interzice participarea la astfel de scheme, precum schimbul de link-uri cu autorii de spam.
3. Dublarea continutului. Tehnica presupune furnizarea aceluiasi continut pe mai multe pagini, domenii sau subdomenii. Astfel traficul si ranking-ul site-ului cresc.
Metoda este interzisa de regulamentul Google, si prin urmare poti fi eliminat din index.
4. Abuz de cuvinte cheie. Este vorba despre umplerea unei pagini web cu prea multe cuvinte cheie, care atrag vizitatorii prin numeroasele solutii compatibile, afisate in urma cautarii.
Principiul? Cu cat o pagina web are un numar mai mare de cuvinte cheie, cu atat va fi clasat mai sus in indexul motorului de cautare.
Insa, utilizatorii vor accesa un site irelevant in comparatie cu acele cuvinte cheie dupa care a fost gasit.
5. Exploatare comentarilor negative. Acest truc pleaca de la urmatoarea premisa: cu cat ai mai multe comentarii nefavorabile, cu atat iti creste ranking-ul, prin intensificarea traficului si prin generarea de link-uri externe catre pagina ta.
6. Interogari automate. Acest truc se bazeaza pe anumite instrumente care vor genera interogari automate pentru site-ul propriu (ranking-ul consta in clasarea automata a informatiilor in index, astfel incat, in urma unei interogari, paginile cele mai pertinente sa fie afisate in primele listari).
Scopul clasamentului este de a afisa in primele listari, acele documentele care raspund cel mai bine intrebarii de cautare.
Insa, Google nu permite utilizarea unor astfel de servicii.
Citeste mai mult aici.