Totodata, niciunul din acesti directori executivi nu detine un blog personal.
„Din punctul nostru de vedere, directorii executivi de top par sa fie deconectati de la modul in care comunica clientii lor. Dau impresia ca sunt lipsiti de angajament si dezinteresati. Probabil nu au libertatea de comunicare pe care o au ceilalti, insa pierd ocazii enorme de a se conecta cu publicul tinta”, a declarat Sharon Barclay, editor la UberCEO.com.
In ciuda faptului ca-si updateaza destul de greu profilul, un numar din ce in ce mai mare de directori executivi de la companii mici au inceput sa foloseasca Twitter, si sunt conectati cu clientii lor prin paginile de Facebook.
Analistii din piata sunt de parere ca exista o presiune din ce in ce mai mare ca directorii de companii sa foloseasca unelte web 2.0 precum Facebook, Twitter sau LinkedIn pentru a sta in legatura cu clientii si partenerii lor.
Din cei 13 directori executivi de top care au profil pe LinkedIn, cinci sunt conectati cu o singura persoana.
„Doar 3 CEO au iesit in evidenta fiecare avand minim 80 de conexiuni. Totusi, toti sunt de la companii tehnologice – Michael Dell, de la Dell, Gregory Spierkel, de la Ingram Micro, si John Chambers, de la Cisco”, a adaugat Barclay.