Studiul a fost realizat de companiile Gemius si Evensys, pe un esantion de 2.092 respondenti cu varste intre 18 si 45 ani, cu diverse activitati in mediul online, iar rezultatele au fost publicate miercuri.
Cel mai popular (cunoscut) brand este Coca-Cola (35%), urmat de Nokia (13%) si Adidas (10%).
Cel mai prezent brand pe Internet este considerat Google (15%), urmat de Yahoo (14%) si Coca-Cola (12%).
Cel mai popular brand romanesc este Dacia (34%), urmat de Arctic si Ursus, cu cate 6%.
Cel mai de incredere brand romanesc este considerat tot Dacia (17%), iar urmatoarele clasate sunt Arctic (6%) si BCR (5%).
Cele mai prezente branduri autohtone in mediul online sunt Dacia (23%), BCR (8%) si Domo (4%).
Rugati sa numeasca cele mai cunoscute branduri cu activitate exclusiv in online, fara sa li se ofere exemple, respondentii au numit brandul Google (16%), urmat de Yahoo (13%), eMag (7%), eBay (5%), Neogen (4%), eJobs (3%), Bestjobs, YouTube, Amazon si HotNews (cate 2%).
Strict pe segmentul auto, tot fara exemple indicate, internautii au numit pe primul loc brandul BMW (40%), urmat de Mercedes (38%) si Audi (23%).
Pe segmentul IT, respondentii au numit (cu exemple indicate in intrebare) brandul Microsoft ca fiind cel mai cunoscut (98%), urmat de IBM (94%) si Toshiba (88%).