Compania isi desfasoara activitatea in special in mediul online.
„Pentru 2009 estimam o scadere a afacerilor cu 25%, mai bine decat media din IT de 40%. Vom recupera cu siguranta in 2010. Asiguratorii au taiat limitele de credit pentru Romania si unele banci au dorit sa retraga cat mai multi bani din piata privata, companiile – in speta noi si clientii nostri – trebuind sa se descurce cu bani mult mai putini”, a declarat un oficial al Torent Computers.
Compania isi bazeaza cresterea si pe comercializarea dispozitivelor de protectie impotriva efectelor negative ale radiatiilor electromagnetice Torser. Torser este un dispozitiv pentru profilaxia imbolnavirilor profesionale in randul utilizatorilor de computere personale, mijloace de comunicatii prin radio si telefoane mobile, aparate cu laser si de copiat, videoterminale si televizoare, cuptoare cu microunde, aparate de masura si control, aparate cu ultrasunete si radiatii, transport electric, aparate de radiolocatie. Torser are aplicabilitate reglementata atat de legislatia cadru a UE precum si de legislatia romana de protectia si securitatea muncii.
Torent Computers este unic importator al dispozitivului, estimand vanzari de „cateva zeci de mii de bucati” in primul an. Dispozitivul costa, in functie de numarul de bucati achizitionat, intre 670 si 945 lei. „Vom incerca sa mediatizam cat mai mult pericolele la care suntem expusi, ca tribut platit cuceririlor tehnicii si confortului”, spun oficialii companiei din Constanta.
Concurentii principali ai Torent Computers sunt eMag.ro, Cel.ro, PCFun.ro precum si magazinele de retail traditionale precum Altex, Domo sau Flamingo International.