- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Tu de ce dai \”Like\” pe Facebook? Vezi principalele motivatii

09 Sep, 15:11 • Redactia DailyBusiness
Ce te impinge sa dai "Like" pe Facebook unui brand? Sa fie interesul real asupra acelui brand, curiozitatea de a afla informatii despre el sau pur si simplu vrei sa "iti afisezi numele" alaturi de acesta? Compania de cercetare ExactTarget raspunde la aceasta intrebare si DailyBusiness.ro va prezinta rezultatele acestui studiu.
Tu de ce dai \Like\ pe Facebook? Vezi principalele motivatii

Cei mai multi dintre cei ce dau like o fac in speranta ca vor primi discount-uri sau promotii la anumite produse si servicii asociate cu brandul in sine – acestea sunt motive pentru 40% dintre respondenti.

In mod surprinzator insa, 39% dintre ei considera ca daca dau like unui brand arata multe despre ei insisi, brandul devenind astfel un mijloc de exprimare a personalitatii, mijloc de a atrage si a arata prietenilor ce afinitati au.

Brandurile trebuie astfel sa fie constiente de faptul ca, oricat de multe discount-uri si premii ar oferi, foarte multi dintre utilizatorii de Facebook dau like din cu totul alte motive.

Un al treilea motiv pentru care oamenii dau like brand-urilor este speranta de a primi ceva gratuit – cupon sau mostre (36%). Doar 34% urmaresc un brand pentru ca sunt real interesati de activitatea desfasurata de respectivul brand.

Pe acest subiect a scris pe blogul personal si Cristian Manafu.

Urmărește Daily Business pe Google News