Astfel, 36% dintre utilizatorii nou veniti pe Twitter in februarie au fost persoane cu varste intre 45 si 54 de ani, in timp ce doar circa 30% au varste cuprinse intre 25 si 34 de ani.
In mod traditional, in cazul retelelor sociale precum MySpace si Facebook, media de varsta a celor inscrisi este mai mica – pana in 35 de ani.
Trendul in retelele sociale este insa in schimbare, conform companiei de cercetare Hitwise Pty., care a subliniat ca in cazul Facebook, numarul celor cu varste de peste 35 de ani a crescut in februarie 2009 fata de februarie 2008 cu 23%. Facebook a fost initial conceputa ca o retea sociala pentru tineri, insa, in timp, aceasta s-a extins si a inceput sa atraga si oameni mai in varsta.
„Avand in vedere numarul mare de oameni de business care folosesc Twitter precum si faptul ca primii internauti deja au atins varste mai inaintate, este normal ca retelele sociale sa inceapa sa atraga si oameni mai in varsta. Poate ar trebui ca modelul de business al retelelor sociale sa inceapa sa se schimbe, sa se muleze si pe dorintele celor ce au depasit o anumita varsta”, este de parere Sarah Radwanick, blogger al comScore.
Utilizatorii Twitter cu varste intre 35 si 44 de ani au petrecut in februarie in medie cate 20 de minute cu ocazia fiecarei vizite pe portalul de microblogging, conform comScore. Cei cu varste intre 18-24 de ani nu au petrecut in medie decat cate 5,3 minute pe site in timp ce oamenii din categoria de varsta 25-34 de ani au petrecut cate 5,8 minute pe Twitter. Cei cu varste intre 55-64 de ani au stat pe portalul de microblogging in medie cate 9,3 minute.